De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

DOSSIER IN BERAAD EN VERSCHIJNEN VOOR DELIBERATIECOMMISSIE

Bericht door annmatissedb »

11 dec dus geweest voor selectiecommissie en nu gehoord dat mijn dossier in beraad is en moet verschijnen voor delibartiecommissie eind januari of begin februari :eek: nog lang wachten weeral
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: DOSSIER IN BERAAD EN VERSCHIJNEN VOOR DELIBERATIECOMMISSIE

Bericht door kevinvda »

En verder ook geen reden gekregen?
Alleszins, ik hoop dat het goed afloopt!
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: DOSSIER IN BERAAD EN VERSCHIJNEN VOOR DELIBERATIECOMMISSIE

Bericht door annmatissedb »

nee ma ze zeggen dat iedereen voor delibartiecommissie moet verschijnen?Als ik aan deliberatie van op school denk,dan is er toch ergens iets niet goed geweest...Ma ze zegge dat da normaal is??Begrijp er niks meer van,weet wel dat het heel lang duurt.Trouwens,ik zie dat jij van Dendermonde bent,de korpschef van Dendermonde zat in mijn jury...
Grtjes
Gebruikers-avatar
Svensson
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:50

Re: DOSSIER IN BERAAD EN VERSCHIJNEN VOOR DELIBERATIECOMMISSIE

Bericht door Svensson »

Hey annmatissedb, ik heb hetzelfde nieuws te horen gekregen.

Alweer wachten... Gelukkig kan ik mij momenteel focussen op mijn werk, maar voor mensen die niet direct iets om handen hebben moet het zwaar zijn.

Volgens mij hebben we dit allemaal te danken aan de crisis. Politiezones werven minder mensen aan, personeelsleden die op pensioen gaan worden niet vervangen. Bijgevolg mogen er minder mensen starten aan de opleiding.

Eenmaal ze een idee hebben hoeveel mensen er in de toekomst zullen nodig zijn, in combinatie met de budgetten gaan ze een beslissing nemen.
Maar ik denk dat ze heel streng gaan zijn voor de acceptatie van nieuwe recruten.

Vervelende situatie, maar goed we bezitten alvast 1 goeie kwaliteit, we hebben geduld :whoeha:

Groeten!
Start opleiding INP : 1 oktober 2010
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: DOSSIER IN BERAAD EN VERSCHIJNEN VOOR DELIBERATIECOMMISSIE

Bericht door annmatissedb »

ja kweet het... :whoeha: pas eind januari,begin februari komt de commissie voor pfff,waarom moet da zo lang duren om uw uitslag te kennen,en zeker bij de laatste????Tis nog nie zenuwslopend genoeg,enfin,hoop dat het het w8en waard is :eek:
greetz
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

een vraagje:ze zeggen dat het normaal is dat je voor deliberatiecommissie moet verschijnen maar 2 vriendinnen van mij wisten hun uitslag al op de dag zelf of in de week die volgde,dat kan toch niet dat ze dan diezelfde dag voor deliberatiecommissie zijn verschenen?
Ik hoop echt dat ze mij nie te lang meer in spanning houden want heb het wel gehad nu!
greetz
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: MOET ELKE AGENT OF INP VOOR DELIBERATIECOMMISSIE VERSCHIJNEN

Bericht door Neo »

annmatissedb schreefCOLONeen vraagje:ze zeggen dat het normaal is dat je voor deliberatiecommissie moet verschijnen maar 2 vriendinnen van mij wisten hun uitslag al op de dag zelf of in de week die volgde,dat kan toch niet dat ze dan diezelfde dag voor deliberatiecommissie zijn verschenen?
Ik hoop echt dat ze mij nie te lang meer in spanning houden want heb het wel gehad nu!
greetz
Je verschijnt niet persoonlijk voor die commissie, je dossier wordt daar behandeld.
Ik had mijn uitslag 5 dagen na mijn 4de proef. Dus het kan snel gaan, maar als er veel kandidaten zijn loopt de verwerking uiteraard vertraging op.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
Elwinehn
Aspirant
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2010, 21:23

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Elwinehn »

Ik denk ook dat je niet meteen het ergste moet vrezen, als je voor zo'n commissie moet verschijnen kan het ook om iets banaals gaan, dus gewoon afwachten!
Why is it divine or human? Can't human be divine?

Start opleiding wps okt '10
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

10 februari komt mijn dossier voor de deliberatiecommissie,het was uitgesteld omdat er toch geen haast bij was aangezien de opleiding pas in oktober begint :snif:
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Kenny VDM »

annmatissedb schreefCOLON10 februari komt mijn dossier voor de deliberatiecommissie,het was uitgesteld omdat er toch geen haast bij was aangezien de opleiding pas in oktober begint :snif:
Ja dat is natuurlijk wel een goed argument :whoeha: Maar iets minder goed nieuws voor jou.
Nog een 2tal weken nagelbijten:-)
In opleiding @ PIVO AINP28
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

ja er zullen wss paar dingen zijn waar ze over gevallen zijn(mijn vriend en zijn verkeersboetes:))of toch iets verkeerd gezegd bij commissie,i don't know,de 12DE februari ga ik toch nog es bellen :whoeha: ,ik heb er echt veel moeite voor gedaan,hoop echt dat het niet voor niks was,maja aangezien ze mij delibereren zien ze toch mss nog potentieel in mij :whoeha:
float

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door float »

Ik heb vroeger al eens uitgelegd hoe de deliberatiecommissie werkt in een andere topic viewtopic.php?f=42&t=3640&start=30#p101237

Het gaat dus helemaal niet om banale zaken.
annmatissedb
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 21:00

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door annmatissedb »

ja ik heb het gelezen.Hoe bedoelt u ,het gaat helemaal niet om banale zaken?
float

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door float »

Alleen twijfelgevallen komen voor die commissie.
sdke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010, 18:40

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door sdke »

Ik ben 13 januari geweest voor mijn gesprek voor de selectiecommissie. Ik heb vrijdag 5 februari gebeld, en mijn dossier verschijnt 10 februari voor de deliberatiecommissie. Ze twijfelen dus aan mij.. Is dit nu goed of slecht?
BUTTON_POST_REPLY