Waar kan ik beste trainen?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Jessica.l
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2016, 08:52

Waar kan ik beste trainen?

Bericht door Jessica.l »

Hey

Ik heb gisteren men fysieke proef gedaan en spijtig genoeg was het niet goed genoeg dus ik ga volledig voor de herkansing gaan. Nu was men grootste probleem van de trap springen (denk ik). Tijdens de opwarming schoot er iets in men rug waardoor ik bij de echte rondes niet vlug genoeg sprong naar mijn gevoel. Een beetje bang denk ik.. En had ook iets sneller moeten lopen. :eek: Nu was men vraag of er iemand weet waar je goed kan oefenen om van een hoogte van 2m te springen? In de buurt van het Antwerpse. Tegen de Nederlandse grens ong..

En nog iets: ik krijg bij mijn gegevens niet of ik geslaagd ben of niet zoals bij de meeste vanonder staat, weet er iemand hoe in dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Greetz
Jessica
03/08/2016 Cognietieve vaardigheidsproeven: Geslaagd redeneervermogen : 48, taalproef: 51

03/08/2016 Cognitieve vaardigeheidsproeven (video) : mislukt videoverslag- inhoud: 46, videoverslag- vorm: 20 :oops:
AndyL
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2015, 08:29

Re: Waar kan ik beste trainen?

Bericht door AndyL »

Jessica.l schreefCOLONHey

Ik heb gisteren men fysieke proef gedaan en spijtig genoeg was het niet goed genoeg dus ik ga volledig voor de herkansing gaan. Nu was men grootste probleem van de trap springen (denk ik). Tijdens de opwarming schoot er iets in men rug waardoor ik bij de echte rondes niet vlug genoeg sprong naar mijn gevoel. Een beetje bang denk ik.. En had ook iets sneller moeten lopen. :eek: Nu was men vraag of er iemand weet waar je goed kan oefenen om van een hoogte van 2m te springen? In de buurt van het Antwerpse. Tegen de Nederlandse grens ong..

En nog iets: ik krijg bij mijn gegevens niet of ik geslaagd ben of niet zoals bij de meeste vanonder staat, weet er iemand hoe in dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Greetz
Jessica
Hey,

in Wachtebeke (provinciaal domein Puyenbroeck) is er al enige tijd in open lucht een hindernispiste aangelegd met houtschors, onder meer bedoeld als oefenparcours voor aspiranten. De trap-/sprongoefening staat er ook. Het is niet in Antwerpen, maar misschien ook niet zo ver. (google eens "functioneel parcours Puyenbroeck".
Verder houd je misschien best eens de evenementen op jobpol in de gaten, op sommige evenementen kan je het functioneel parcours oefenen. Dat is bv. het geval in datzelfde Puyenbroeck, tijdens de opendeurdag op 18/09. Daar betreft het dan het échte parcours. Zie http://www.opac.be/index.php?option=com ... ut=default
Tot slot kan je misschien eens contact opnemen met de dichtstbijzijnde school? Daar moet oefenen wel mogelijk zijn, getuigt van motivatie... :-)

Je onderschrift wijzigen doe je zo: inloggen => rechtsboven op je gebruikersnaam klikken, en dan via "gebruikerspaneel" => "profiel" => "wijzig onderschrift". Zou moeten lukken :mrgreen:
Start opleiding: 2/10/2017
Jessica.l
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2016, 08:52

Re: Waar kan ik beste trainen?

Bericht door Jessica.l »

Hey
Super bedankt voor u reactie. Is ni bij de deur maar alles om te oefenen. Al is het om de twee weken een keer tot daar rijden.... Had al contact opgenomen met Vesta maar moest die dag werken... :eek:
Nogmaals bedankt voor de hulp!!
03/08/2016 Cognietieve vaardigheidsproeven: Geslaagd redeneervermogen : 48, taalproef: 51

03/08/2016 Cognitieve vaardigeheidsproeven (video) : mislukt videoverslag- inhoud: 46, videoverslag- vorm: 20 :oops:
BUTTON_POST_REPLY