Lengte van de mat?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Jessica.l
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2016, 08:52

Lengte van de mat?

Bericht door Jessica.l »

Goedemorgen

Ik ben volop aan wachten om mijn eerste proeven te doen. Nu was mijn vraag of er iemand weet wat de lengte is van de mat waar je over moet springen met de FP. Dat ik daar volop aan kan gaan oefenen want "ver"springen is niet men sterkste kant...

Alvast bedankt..
Groetjes
03/08/2016 Cognietieve vaardigheidsproeven: Geslaagd redeneervermogen : 48, taalproef: 51

03/08/2016 Cognitieve vaardigeheidsproeven (video) : mislukt videoverslag- inhoud: 46, videoverslag- vorm: 20 :oops:
AndyL
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2015, 08:29

Re: Lengte van de mat?

Bericht door AndyL »

Jessica.l schreefCOLONGoedemorgen

Ik ben volop aan wachten om mijn eerste proeven te doen. Nu was mijn vraag of er iemand weet wat de lengte is van de mat waar je over moet springen met de FP. Dat ik daar volop aan kan gaan oefenen want "ver"springen is niet men sterkste kant...

Alvast bedankt..
Groetjes
De mat is 1,5 meter volgens het selectiereglement. Dus zeker niet het zwaarste van de FP, maar doordat je gaandeweg vermoeid of buiten adem raakt, is het toch belangrijk je zelfs hier goed te concentreren. Je wil het niet voorhebben (zoals ik destijds :-) ) dat je met je hiel toch nog die mat raakt en moet terugkeren om er opnieuw over te gaan...

Nog een tip voor de latere proeven: het selectiereglement bevat veel nuttige info. Zie http://www.jobpol.be/home/inspecteur_selectieprocedure/

Voor zover je dat nog niet kende natuurlijk :mrgreen:
Start opleiding: 2/10/2017
Jessica.l
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2016, 08:52

Re: Lengte van de mat?

Bericht door Jessica.l »

Hey
Super... Dank je voor de info.....
Ik heb al een oefenparcours gedaan en geraakte maar niet over de mat, maar wist ook de juiste afmeting niet.
Dus oefenen geblazen.
Ja heb het boek "ik word politie-inspecteur" gekocht en doe wekelijks verschillende cognitieve testen via jobpol en andere sites...

Bedankt!
Groetjes
Jessica
03/08/2016 Cognietieve vaardigheidsproeven: Geslaagd redeneervermogen : 48, taalproef: 51

03/08/2016 Cognitieve vaardigeheidsproeven (video) : mislukt videoverslag- inhoud: 46, videoverslag- vorm: 20 :oops:
BUTTON_POST_REPLY