Geslaagd!

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Zwaailicht1995
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012, 22:12

Geslaagd!

Bericht door Zwaailicht1995 »

Hoi,

Gisteren ben ik de fysieke proef gaan afleggen en kan met volle trots zeggen dat ik hiervoor geslaagd ben.
Het parcours deed ik 3x in 2 minuten en 53 seconden.

Ook voor de krachtproef was ik mooi op tijd klaar.

Natuurlijk zo fier als een gieter, maar dan kwam datgene waar ik het minst schrik voor had, maar nu toch wel ontzettend zenuwachtig ben voor de resultaten: de cognitieve proef.

De film vond ik ontzettend moeilijk om alles ingevuld te krijgen en ook met de andere oefeningen had ik wel wat tijd nodig om na te denken. Daardoor heb ik niet al te veel vragen per reeks kunnen invullen.

Nu vroeg ik me af hoe de score van de cognitieve proef berekent wordt om er als nog door te raken.
Ik persoonlijk heb er geen goed oog op, maar dat weet ik pas binnen een weekje of 2 à 3.

Stel dat ik er dan toch niet door zou zijn, dan moet ik een jaar wachten om opnieuw deel te nemen.
Iemand tips om voor deze proef zo goed mogelijk voor te bereiden? Ik ga in alle geval dat jaar niet stil zitten en alles op alles zetten om naar volgend jaar toe wel te slagen.

Alle tips zijn welkom! :)
AP: Fysieke proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Cognitieve proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Persoonlijkheidsproef: NIET GESLAAGD!
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Geslaagd!

Bericht door johan d »

Vooral eerst proficiat voor je fysieke proef.
Ik ben vrijgesteld voor de cognitieve maar niet voor de video.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen, krijg je vragen die je moet beantwoorden of moet je zelf een verslag schrijven?
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Zwaailicht1995
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012, 22:12

Re: Geslaagd!

Bericht door Zwaailicht1995 »

johan d schreefCOLONVooral eerst proficiat voor je fysieke proef.
Ik ben vrijgesteld voor de cognitieve maar niet voor de video.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen, krijg je vragen die je moet beantwoorden of moet je zelf een verslag schrijven?
Bedankt! :)
De video duurt ongeveer een 8-tal minuten (zonder geluid) en nadien krijg je een bundel met allerlei vragen die je moet beantwoorden.
AP: Fysieke proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Cognitieve proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Persoonlijkheidsproef: NIET GESLAAGD!
kimvanh
Aspirant
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2013, 01:16

Re: Geslaagd!

Bericht door kimvanh »

Geslaagd voor functioneel parcours! Had het in de laatste ronde toch wel lastig. Krachtproeven kan je dan op u "gemak" doen. Op naar de volgende!
Aspirant-inspecteur WPS - Klas 36
Steven'84
Politie
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2013, 19:20

Re: Geslaagd!

Bericht door Steven'84 »

Proficiat! 8)
WPR Brabant
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Geslaagd!

Bericht door johan d »

Vandaag geslaagd voor de fysieke proeven, valt heel goed mee had enkel ff een probleem in 3de ronde als je van tunnel naar evenwichtsbalk moet, werd ff zwart voor de ogen, maar toch gelukt.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Gebruikers-avatar
MarioTienen
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2012, 12:28

Re: Geslaagd!

Bericht door MarioTienen »

johan d schreefCOLONVandaag geslaagd voor de fysieke proeven, valt heel goed mee had enkel ff een probleem in 3de ronde als je van tunnel naar evenwichtsbalk moet, werd ff zwart voor de ogen, maar toch gelukt.
Vandaag ook geweest in de sporthal van de NATO en ik moet zeggen dat het proef goed meeviel (op mijn leeftijd 8) ).
Tijd : 2m43 voor het parcour en 30sec voor de krachtproef. Een gouden regel : doseer uw krachten over de 3 toeren en geef zeker niet alles in de 1ste ronde. :wink:
BUTTON_POST_REPLY