Vraag over herkansingen

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
DeonM
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2011, 14:32

Vraag over herkansingen

Bericht door DeonM »

Hallo,


Zoals in mijn ander topic staat uitgelegd ben ik 'Tijdelijk Medisch ongeschikt' omwille van mijn ogen. Ik mag herkansen binnen de 6 maanden hierop.

Nu vroeg ik mij af; stel dat ik opnieuw niet slaag, dan word ik 'medisch ongeschikt'...

Krijg ik dan nog ooit herkansingen in mijn leven om bij de politie binnen te raken? Normaal heb je 3 herkansingen, maar geld dit ook als je medisch wordt afgekeurd?

Alvast bedankt

Deon.
Cognitieve- en fysieke proef: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Medisch onderzoek: Tijdelijk afgekeurd
Selectiecomissie: Onbekend
BjornV
Aspirant
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011, 15:44

Re: Vraag over herkansingen

Bericht door BjornV »

Als je permanent afgekeurd wordt dan kan je je inderdaad nooit meer kandidaat stellen bij de politie...
AINP. 106e prom, pel 2. OPAC
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Vraag over herkansingen

Bericht door Kris82 »

DeonM schreefCOLONHallo,


Zoals in mijn ander topic staat uitgelegd ben ik 'Tijdelijk Medisch ongeschikt' omwille van mijn ogen. Ik mag herkansen binnen de 6 maanden hierop.

Nu vroeg ik mij af; stel dat ik opnieuw niet slaag, dan word ik 'medisch ongeschikt'...

Krijg ik dan nog ooit herkansingen in mijn leven om bij de politie binnen te raken? Normaal heb je 3 herkansingen, maar geld dit ook als je medisch wordt afgekeurd?

Alvast bedankt

Deon.
Hoi,
Wat was precies het probleem met je ogen? Gewoon een bril dragen is toch geen probleem hè?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
BjornV
Aspirant
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011, 15:44

Re: Vraag over herkansingen

Bericht door BjornV »

Je moet 1/10 halen zonder bril of lenzen. Je moet in zo'n machine kijken en als je het grootste niet kan lezen zonder bril of lenzen wordt je afgekeurd...
AINP. 106e prom, pel 2. OPAC
Zwaailicht1995
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012, 22:12

Re: Vraag over herkansingen

Bericht door Zwaailicht1995 »

BjornV schreefCOLONJe moet 1/10 halen zonder bril of lenzen. Je moet in zo'n machine kijken en als je het grootste niet kan lezen zonder bril of lenzen wordt je afgekeurd...
Is dit werkelijk zo? Ik had de vereisten voor het zicht erger verwacht.
AP: Fysieke proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Cognitieve proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Persoonlijkheidsproef: NIET GESLAAGD!
BUTTON_POST_REPLY