samen oefenen functioneel parcours

Forumregels
Afbeelding
freya
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2010, 09:29

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door freya »

merci voor de tips :)
freya
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2010, 09:29

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door freya »

@Dagmar toevallig neit van brugge?

@Kevin thx voor de tips
Gebruikers-avatar
Dagmar
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2010, 20:56

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Dagmar »

freya schreefCOLON@Dagmar toevallig neit van brugge?

@Kevin thx voor de tips

nee, mijn middelbare school is in Menen, daar ga ik dus gaan oefenen.
Ondertussen ook al mijn oud leraar sport ingeschakeld, die gaat ook nog ff wat tips geven :mrgreen:
Lodewijk
__________________________
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2010, 18:51

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Lodewijk »

Voor mensen uit de omgeving Oudenburg (tussen Oostende en Brugge), ik heb een turnzaal weten te versieren voor twee uren in het weekend van 10-11 april (ik doe mijn proef de twaalfde). Ik kan niet garanderen dat alle materiaal er voorhanden zal zijn om de situatie volledig na te bouwen maar bij de politie moet je ook inventief zijn dacht ik. :wink:

Geïnteresseerden moeten maar iets laten weten.
Proef 1 HINPs Inf: geslaagd
Casus HINPs Inf: geslaagd
Proef 2 HINPs Inf: geslaagd
Proef 3 HINPs Inf: afgelegd op 16.06.2010
Proef 4 HINPs Inf: In afwachting van uitnodiging
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sassa »

@ Lodewijk ... sporthal Ter Beke ja :-)
Ik heb het in Oostende nagebootst :-)
WPS klas 27
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

ik ben geslaagd op al mijn testen en heb zelfs mijn attest op slagen in de selectieproeven ontvangen, ze hebben me ook al weten te zeggen dat ik in oktober mijn opleiding mag aanvatten. nu moet ik binnen 3 weken mijn 3de test opnieuw gaan doen omdat die langer dan 3 jaar geleden gebeurd is, dit zie ik totaal niet zitten aangezien ik de toffe test nog heb mogen doen van gewoon "toerkes" te lopen. Heeft er iemand tips of hints ivm het leuke parcours
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sassa »

@ Sil

Je moet eens kijken bij Tips voor de derde proef, daar staat alles netjes haarfijn in uitgelegd en ook zeer veel nuttige info :-) :-)
Hopelijk slaag je voor het parcours ... want het is totaal anders dan indertijd de toertjes lopen hoor :-) :-)

Succes

Misschien domme vraag, hoe komt het dat je nu die derde proef opnieuw moet doen en nog niet aan de opleiding bent begonnen???????
WPS klas 27
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Neo »

sil schreefCOLONik ben geslaagd op al mijn testen en heb zelfs mijn attest op slagen in de selectieproeven ontvangen, ze hebben me ook al weten te zeggen dat ik in oktober mijn opleiding mag aanvatten. nu moet ik binnen 3 weken mijn 3de test opnieuw gaan doen omdat die langer dan 3 jaar geleden gebeurd is, dit zie ik totaal niet zitten aangezien ik de toffe test nog heb mogen doen van gewoon "toerkes" te lopen. Heeft er iemand tips of hints ivm het leuke parcours
In principe hoef je dat niet te oefenen als je een beetje fysiek hebt.
Ik heb dat parcour verleden week moeten helpen opbouwen voor een meisje dat het moest komen afleggen voor haar selectieproef.
Zij heeft dat gedaan op 2 min. 45 en ze zag er niet echt een topsporter uit.
Ikzelf heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het parcours ook eens af te leggen (ik ben nog binnen gegaan met de coopertest) en deed het parcours drie keer in 2 min. 30 juist.
Als je daarop niet slaagt is er iets serieus verkeerd met je fysieke conditie.

Ik zou zeggen, no panic, dat lukt je wel.
Inspecteur Interventie
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

sassa schreefCOLON@ Sil

Je moet eens kijken bij Tips voor de derde proef, daar staat alles netjes haarfijn in uitgelegd en ook zeer veel nuttige info :-) :-)
Hopelijk slaag je voor het parcours ... want het is totaal anders dan indertijd de toertjes lopen hoor :-) :-)

Succes

Misschien domme vraag, hoe komt het dat je nu die derde proef opnieuw moet doen en nog niet aan de opleiding bent begonnen???????
ik heb 4 jaar geleden ( was net 18 ) voor de eerste maal deelgenomen aan de testen en was toen niet geslaagd voor de 4de test, ik heb 3 jaar gewacht om wat meer maturiteit " aan te kweken" en toen ik mij inschreef was ik nog vrijgesteld voor proef 1 en 3 , maar de selectieprocedure heeft langer geduurd dan verwacht en zo zit het dus dat ik mijn 3 de test nog is mag gaan herdoen. ik heb 2 maand geleden pas te horen gekregen dat ik geslaagd was op de 4de test die ik in oktober heb afgelegd. jammer maar helaas dus :d, en ik heb gekozen voor Pivo te Asse en daar gaat maar 1 opleiding per jaar meer door.
Dorientje88
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2010, 12:52

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Dorientje88 »

sil schreefCOLON
sassa schreefCOLON@ Sil

Je moet eens kijken bij Tips voor de derde proef, daar staat alles netjes haarfijn in uitgelegd en ook zeer veel nuttige info :-) :-)
Hopelijk slaag je voor het parcours ... want het is totaal anders dan indertijd de toertjes lopen hoor :-) :-)

Succes

Misschien domme vraag, hoe komt het dat je nu die derde proef opnieuw moet doen en nog niet aan de opleiding bent begonnen???????
ik heb 4 jaar geleden ( was net 18 ) voor de eerste maal deelgenomen aan de testen en was toen niet geslaagd voor de 4de test, ik heb 3 jaar gewacht om wat meer maturiteit " aan te kweken" en toen ik mij inschreef was ik nog vrijgesteld voor proef 1 en 3 , maar de selectieprocedure heeft langer geduurd dan verwacht en zo zit het dus dat ik mijn 3 de test nog is mag gaan herdoen. ik heb 2 maand geleden pas te horen gekregen dat ik geslaagd was op de 4de test die ik in oktober heb afgelegd. jammer maar helaas dus :d, en ik heb gekozen voor Pivo te Asse en daar gaat maar 1 opleiding per jaar meer door.

ah toch nog iemand in dezelfde situatie als mij :)!
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, ben begonnen met mijn proeven in 2007, eind 2007 men derde proef gedaan. Toen in 2008 gesprek gedaan en niet geslaagd.
Nu vorig jaar in oktober gesprek gaan doen en zeiden als ik door was dat ik mocht starten aan de opleiding in november 2009. Dus geslaagd maar opleiding bleek vol te zitten dus kon ik wachten.
Paar maanden later krijg ik ineens telefoon dat ik mijn 3de proef opnieuw moet doen omdat mijn medische al meer dan 2 jaar oud is. Ik had ook al attest van slagen gehad dus kon eigenlijk moeilijk geloven.
Maarja het was nu zo dus 27 april ben ik mijn parcours gaan doen in brussel en opnieuw medische keuring en ben geslaagd!!
Heb parcours gedaan in 3.15 en kar en pop in 39 seconden :) dus het is haalbaar!
Greetz

btw als ge aan uw opleiding begint moet ge dit ook kunnen he
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

Dorientje88 schreefCOLON
sil schreefCOLON
sassa schreefCOLON@ Sil

Je moet eens kijken bij Tips voor de derde proef, daar staat alles netjes haarfijn in uitgelegd en ook zeer veel nuttige info :-) :-)
Hopelijk slaag je voor het parcours ... want het is totaal anders dan indertijd de toertjes lopen hoor :-) :-)

Succes

Misschien domme vraag, hoe komt het dat je nu die derde proef opnieuw moet doen en nog niet aan de opleiding bent begonnen???????
ik heb 4 jaar geleden ( was net 18 ) voor de eerste maal deelgenomen aan de testen en was toen niet geslaagd voor de 4de test, ik heb 3 jaar gewacht om wat meer maturiteit " aan te kweken" en toen ik mij inschreef was ik nog vrijgesteld voor proef 1 en 3 , maar de selectieprocedure heeft langer geduurd dan verwacht en zo zit het dus dat ik mijn 3 de test nog is mag gaan herdoen. ik heb 2 maand geleden pas te horen gekregen dat ik geslaagd was op de 4de test die ik in oktober heb afgelegd. jammer maar helaas dus :d, en ik heb gekozen voor Pivo te Asse en daar gaat maar 1 opleiding per jaar meer door.

ah toch nog iemand in dezelfde situatie als mij :)!
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, ben begonnen met mijn proeven in 2007, eind 2007 men derde proef gedaan. Toen in 2008 gesprek gedaan en niet geslaagd.
Nu vorig jaar in oktober gesprek gaan doen en zeiden als ik door was dat ik mocht starten aan de opleiding in november 2009. Dus geslaagd maar opleiding bleek vol te zitten dus kon ik wachten.
Paar maanden later krijg ik ineens telefoon dat ik mijn 3de proef opnieuw moet doen omdat mijn medische al meer dan 2 jaar oud is. Ik had ook al attest van slagen gehad dus kon eigenlijk moeilijk geloven.
Maarja het was nu zo dus 27 april ben ik mijn parcours gaan doen in brussel en opnieuw medische keuring en ben geslaagd!!
Heb parcours gedaan in 3.15 en kar en pop in 39 seconden :) dus het is haalbaar!
Greetz

btw als ge aan uw opleiding begint moet ge dit ook kunnen he


Mja daar had ik echt geen schrik voor ik weet dat het te doen is, na 6 jaar rugby heb ik wel voldoende kracht vergaard om dit aan te kunnen hoor :d
wnn start je dan aan je opleiding?
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sassa »

@ Sil

Wanneer ga je voor het parcours???
WPS klas 27
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

sassa schreefCOLON@ Sil

Wanneer ga je voor het parcours???
vrijdag 21 mei :d dus nog 2 weken fysiek is goed , gewicht is goed (ben op 2maand 12kg vermagerd ) dus normaal mag er geen probleem zijn :d
Gebruikers-avatar
Obey_The_Law
Aspirant
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2010, 20:59

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Obey_The_Law »

@sil:

12kg op 2maand is enorm :shock:
Zoalng je toch goed en gezond blijft eten is dit geen probleem. Maar kan ook minder gezond zijn indien je praktisch niets meer eet :uhoh:
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

Obey_The_Law schreefCOLON@sil:

12kg op 2maand is enorm :shock:
Zoalng je toch goed en gezond blijft eten is dit geen probleem. Maar kan ook minder gezond zijn indien je praktisch niets meer eet :uhoh:
het is op een gezonde manier gebeurd zenne
cola gelaten, als hongergevoel weg is stoppen met eten, geen alcohol meer, terug sporten, 2weken skiles gaan geven in zwitserland, na 18 uur niets meer eten
BUTTON_POST_REPLY