samen oefenen functioneel parcours

Forumregels
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Kenny VDM »

sil schreefCOLON2weken skiles gaan geven in zwitserland
En dan geen alcohol? Sterk! :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

Kenny VDM schreefCOLON
sil schreefCOLON2weken skiles gaan geven in zwitserland
En dan geen alcohol? Sterk! :whoeha:
idd, en het heeft geholpen zenne :d alcohol is zo calorie vol niet normaal :d
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Kenny VDM »

sil schreefCOLONidd, en het heeft geholpen zenne :d alcohol is zo calorie vol niet normaal :d
Dan zal ik dringend wat meer moeten gaan drinken om wat bij te komen :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
Gebruikers-avatar
Obey_The_Law
Aspirant
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2010, 20:59

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Obey_The_Law »

Kenny VDM schreefCOLON
sil schreefCOLONidd, en het heeft geholpen zenne :d alcohol is zo calorie vol niet normaal :d
Dan zal ik dringend wat meer moeten gaan drinken om wat bij te komen :whoeha:
Gij niet alleen ze! Ik sta mager de laatste tijd al meer dan 5 kilo afgevallen :eek:
Door niets te doen dan nog! :whoeha:
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Kenny VDM »

+ de stress van de voorbije selectieprocedure heeft er ook geen deugd aan gedaan :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

Kenny VDM schreefCOLON+ de stress van de voorbije selectieprocedure heeft er ook geen deugd aan gedaan :whoeha:

beste kenny

ik ben vandaag mijn medische en fysieke testen gaan doen. medische testen waren even stressen, mijn bloeddruk zat voor de eerste maal in mijn leven veel te hoog, en de dokter wou een attest van dermatoloog voor mijn moedervlekjes. De hoge bloeddruk is uiteindelijk gaan liggen en ben daarnet naar dermatoloog gegaan en deze heeft verklaard dat mijn moedervlekjes geen potentiel gevaar vormen. heb dit attest zelfs al doorgestuurd.

mijn fysieke test was heel goed, mijn parcours heb ik gedaan in 2min24 en mijn krachtproef heb ik in 28 seconden gedaan. dus dat is geslaagd

als alles goed zit krijg ik binnen 6 weken nieuws of ik globaal geslaagd ben en als dit zo is vervoeg ik op 1 oktober de groep in het PIVO :whoeha:
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

Neo schreefCOLON
sil schreefCOLONik ben geslaagd op al mijn testen en heb zelfs mijn attest op slagen in de selectieproeven ontvangen, ze hebben me ook al weten te zeggen dat ik in oktober mijn opleiding mag aanvatten. nu moet ik binnen 3 weken mijn 3de test opnieuw gaan doen omdat die langer dan 3 jaar geleden gebeurd is, dit zie ik totaal niet zitten aangezien ik de toffe test nog heb mogen doen van gewoon "toerkes" te lopen. Heeft er iemand tips of hints ivm het leuke parcours
In principe hoef je dat niet te oefenen als je een beetje fysiek hebt.
Ik heb dat parcour verleden week moeten helpen opbouwen voor een meisje dat het moest komen afleggen voor haar selectieproef.
Zij heeft dat gedaan op 2 min. 45 en ze zag er niet echt een topsporter uit.
Ikzelf heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het parcours ook eens af te leggen (ik ben nog binnen gegaan met de coopertest) en deed het parcours drie keer in 2 min. 30 juist.
Als je daarop niet slaagt is er iets serieus verkeerd met je fysieke conditie.

Ik zou zeggen, no panic, dat lukt je wel.
mijn fysieke test was heel goed, mijn parcours heb ik gedaan in 2min24 en mijn krachtproef heb ik in 28 seconden gedaan. dus dat is geslaagd juist medisch is afwachten. had 2 keer een te hoge bloeddruk ( first time ever :s) maar de 3de keer lag die veel lager en was het in orde. Ben ook al naar dermatoloog moeten gaan om mijn moedervlekken te laten controleren maar dat is al gebeurd en het attest is zelfs al doorgefaxed. dus hopen dat ik binnen 6 weken een positief antwoord krijg en dat ik in oktober mag en kan beginnen

mvg sil
.Jonas
__________________________
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2010, 17:50

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door .Jonas »

Mensen die in de regio Wetteren wonen en die graag met mij willen oefenen, moeten maar iets laten weten. Volgende maand doe ik m'n 1ste cognitieve selectieproef maar het functioneel parcours hoort daar vanaf 1 mei ook bij. :-)
1 INP: 13/10/'10: Geslaagd!! sport: 2:30 en 30sec
2 INP: 19/11/'10: Geslaagd!!
INP: 12/07/'12: Geslaagd!!
3 INP: 23/12/'10: geschikt.
Antecedentenonderzoek: 30/03/2011.
4 INP: 9/05/'11 GIP:Niet geslaagd...
INP: 6/09/'12
sil
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2010, 16:09

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door sil »

sil schreefCOLON
Neo schreefCOLON
sil schreefCOLONik ben geslaagd op al mijn testen en heb zelfs mijn attest op slagen in de selectieproeven ontvangen, ze hebben me ook al weten te zeggen dat ik in oktober mijn opleiding mag aanvatten. nu moet ik binnen 3 weken mijn 3de test opnieuw gaan doen omdat die langer dan 3 jaar geleden gebeurd is, dit zie ik totaal niet zitten aangezien ik de toffe test nog heb mogen doen van gewoon "toerkes" te lopen. Heeft er iemand tips of hints ivm het leuke parcours
In principe hoef je dat niet te oefenen als je een beetje fysiek hebt.
Ik heb dat parcour verleden week moeten helpen opbouwen voor een meisje dat het moest komen afleggen voor haar selectieproef.
Zij heeft dat gedaan op 2 min. 45 en ze zag er niet echt een topsporter uit.
Ikzelf heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het parcours ook eens af te leggen (ik ben nog binnen gegaan met de coopertest) en deed het parcours drie keer in 2 min. 30 juist.
Als je daarop niet slaagt is er iets serieus verkeerd met je fysieke conditie.

Ik zou zeggen, no panic, dat lukt je wel.
mijn fysieke test was heel goed, mijn parcours heb ik gedaan in 2min24 en mijn krachtproef heb ik in 28 seconden gedaan. dus dat is geslaagd juist medisch is afwachten. had 2 keer een te hoge bloeddruk ( first time ever :s) maar de 3de keer lag die veel lager en was het in orde. Ben ook al naar dermatoloog moeten gaan om mijn moedervlekken te laten controleren maar dat is al gebeurd en het attest is zelfs al doorgefaxed. dus hopen dat ik binnen 6 weken een positief antwoord krijg en dat ik in oktober mag en kan beginnen

mvg sil


ok gisteren een brief gekregen dat ik geslaagd ben op mijn test , dit wil zeggen dat ik geslaagd ben op de gehele selectieprocedure en dat ik normaal gezien, zoals DSR mij gezegd had mijn opleiding in Oktober in het Pivo mag beginnen wheoeoeoeoeow eindelijk
Zenodv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2011, 20:11

Re: samen oefenen functioneel parcours

Bericht door Zenodv »

Hallo,

ik leg morgen fase 1 van de testen af namelijk het functioneel parcours. Heeft er iemand tips voor mij en is het echt "zo" zwaar als het eruit ziet?


Groeten en bedankt
BUTTON_POST_REPLY