HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door VegasBaby »

Ik ben voor m'n fysieke proef gewoon in m'n sportkledij naar de locatie gegaan en had een deo in de auto voor achteraf. Douchen heb ik dan thuis gedaan. Maar anders moet je je spullen in een plastic doorschijnende tas steken? Daar kunnen ze toch niets van zeggen aangezien het relatief duidelijk is wat er dan in de tas zit?
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
lemon
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2017, 15:13

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door lemon »

VegasBaby schreefCOLONIk ben voor m'n fysieke proef gewoon in m'n sportkledij naar de locatie gegaan en had een deo in de auto voor achteraf. Douchen heb ik dan thuis gedaan. Maar anders moet je je spullen in een plastic doorschijnende tas steken? Daar kunnen ze toch niets van zeggen aangezien het relatief duidelijk is wat er dan in de tas zit?
Wel, ik heb maandagochtend mijn fysieke proef en in de namiddag de cognitieve proef, beiden in Etterbeek. Het is best wel vervelend om met de trein/bus in sportkledij aan te komen en daar dan nog een hele dag erin rond te moeten lopen :/ Als het niet anders kan zal ik me wel moeten aanpassen, maar ik vind het een vrij vreemde manier van werken zo.
Kandidaatsstelling: 21.03.2017
Functioneel parcours: 22.05.2017: Geslaagd
Cognitieve proef: 22.05.2017 Geslaagd: Redeneervermogen: 64, verslag: 45, Nederlands: 56
Persoonlijkheidsproef : 8.05.2018 Geslaagd
Selectiecommissie : Uitnodiging: 11.06.2018 - in afwachting van resultaat
Medische proef :
Bodman
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 10:50

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Bodman »

lemon schreefCOLON
VegasBaby schreefCOLONIk ben voor m'n fysieke proef gewoon in m'n sportkledij naar de locatie gegaan en had een deo in de auto voor achteraf. Douchen heb ik dan thuis gedaan. Maar anders moet je je spullen in een plastic doorschijnende tas steken? Daar kunnen ze toch niets van zeggen aangezien het relatief duidelijk is wat er dan in de tas zit?
Wel, ik heb maandagochtend mijn fysieke proef en in de namiddag de cognitieve proef, beiden in Etterbeek. Het is best wel vervelend om met de trein/bus in sportkledij aan te komen en daar dan nog een hele dag erin rond te moeten lopen :/ Als het niet anders kan zal ik me wel moeten aanpassen, maar ik vind het een vrij vreemde manier van werken zo.
Ik had gewoon een rugzak meegenomen met mijn kleren in. Ze zeiden er niets van
INP PZ 5364
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

Wie is er in afwachting van een uitnodiging voor het functioneel parcours ?
Ik zal een mail sturen naar WPS ( Zedelgem ) met de vraag er eens te gaan oefenen. Wie interesse heeft om dit ook te doen kan me contacteren met pb.

Groeten Mitchell
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
kimme7d
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2017, 10:40

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door kimme7d »

Mitchell1 schreefCOLONBeste,

Wie is er in afwachting van een uitnodiging voor het functioneel parcours ?
Ik zal een mail sturen naar WPS ( Zedelgem ) met de vraag er eens te gaan oefenen. Wie interesse heeft om dit ook te doen kan me contacteren met pb.

Groeten Mitchell
Hoi,

Heb vrijdag 28 juli mijn bevestigingsbrief voor kandidaatstelling ontvangen maar wacht momenteel op de uitnodiging voor de cognitieve vaardigheidsproeven. Omgeving West-Vlaanderen veronderstel ik?
Grtn, Kim
Kandidaatstelling: 21.07.17
Cognitieve proeven: 21.09.17 functioneel parcours: geslaagd / cognitieve proef: geslaagd
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Mitchell1 »

Hallo

WPS te Zedelgem
21/9 worden de cognitieve testen en functioneel parcours georganiseerd

Mitchell
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Mitchell1 »

Hallo,

Wie is er aanwezig op 21/9 bij WPS Zedelgem ?

Mitchell
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
SarahMeersman
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 13:04

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door SarahMeersman »

Hey

4September brief verzonden na heeeel lang twijfelen aan alles en nog wat. Eindelijk verzonden en viel een pak van mijn schouders want ja dit is echt wat ik wil! zeker na de lange weg die ik heb afgelegd. 12sept heb ik dan antwoord gekregen dat mijn kandidatuur goed ontvangen is en dus nu is het wachten tot wnr ik de uitnodiging krijg om in Etterbeek dan de proef te doen.
Ikzelf moet dan enkel de video doen en de fysieke proef omdat ik een vrijstelling heb voor de ene proef. (deze meegedaan toen ik kandidaat was voor een burgerfunctie)

dus nu vollop stressen en trainen. Zondag is het in domein Puyenbroeck in Wachtebeke opendeur en in de sporthal staat de politieschool van Gent. Dit met demo's en het functioneel parcour dus ga het daar zeker al eens proberen om te kijken waar mijn zwakke punten liggen om hier nog harder op te trainen.

Ook beschikt het domein net achter de sporthal van een soortgelijk parcour buiten. Dus de trappen evenwichtsbalk en dergelijke kunnen daar ook geoefend worden. Dus denk dat ik na zondag een aantal weken zal afzakken naar daar tot ik zelf tevreden ben van mijn prestaties en natuurlijk wnr ik mag deelnemen aan de proeven in Etterbeek.

Groetjes
Sarah en TOI TOI aan iedereen die in de selecties zit en ook in de beginfase zoals ik zit!
Good Luck iedereen!!!!!
kimme7d schreefCOLON
Mitchell1 schreefCOLONBeste,

Wie is er in afwachting van een uitnodiging voor het functioneel parcours ?
Ik zal een mail sturen naar WPS ( Zedelgem ) met de vraag er eens te gaan oefenen. Wie interesse heeft om dit ook te doen kan me contacteren met pb.

Groeten Mitchell
Hoi,

Heb vrijdag 28 juli mijn bevestigingsbrief voor kandidaatstelling ontvangen maar wacht momenteel op de uitnodiging voor de cognitieve vaardigheidsproeven. Omgeving West-Vlaanderen veronderstel ik?
Grtn, Kim
DW1005
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2017, 14:00

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door DW1005 »

Hallo,
ik heb me vorige week ingeschreven voor de toelatingsproeven voor aspirant inspecteur.
Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je een uitnodiging krijgt om de fysieke testen af te leggen?
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Jeffreydw »

DW1005 schreefCOLONHallo,
ik heb me vorige week ingeschreven voor de toelatingsproeven voor aspirant inspecteur.
Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je een uitnodiging krijgt om de fysieke testen af te leggen?
Hallo,

Ikzelf heb toch wel een maand moeten wachten hiervoor.

Mvg
Kelly0000
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2017, 21:35

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Kelly0000 »

DW1005 schreefCOLONHallo,
ik heb me vorige week ingeschreven voor de toelatingsproeven voor aspirant inspecteur.
Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je een uitnodiging krijgt om de fysieke testen af te leggen?
Hallo

Ik heb me ook vorige week ingeschreven en ondertussen een uitnodiging ontvangen voor maandag 4 december.
KDM
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 22:22

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door KDM »

Mensen die al een uitnodiging hebben gekregen voor fysieke proef in Brussel of Zedelgem? Via mail of per post? & welke datum?
Grijs
KDM
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 22:22

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door KDM »

Mensen die op 18-01 naar Brussel moeten en fysieke test moeten afleggen?

Grtjs
Macaw
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2018, 11:45

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Macaw »

Ik zit al enkele jaren met de wil om de selectieproeven mee te doen voor inspecteur van de politie. Echter via mijn studies ben ik meteen na afstuderen in een administratieve job gerold. Wat dus wil zeggen dat de fysiek/conditie momenteel op een laag pitje staat... lager kan niet volgens mij :) Die wil is echter nooit weggegaan en na drie jaar bureaujob, zit ik nu weer serieus op hete kolen om er gewoon voor te gaan. Alleen vrees ik dat ik niet tijdig fit geraak als ik nu mijn aanvraag indien. Iemand een idee hoelang het tegenwoordig duurt vooraleer er een uitnodiging in de bus zou komen? En na jaren stilzitten, iemand tips om mijn conditie zo snel mogelijk weer op punt te krijgen, buiten het lopen van 5km?

Alvast dikke merci :)
Cognitieve proef - Vrijgesteld
Functioneel parcours - 26/08/19 - Geslaagd
Persoonlijkheidsproef - 27/08/19 - Geslaagd
Commissiegesprek - 03/09/2019 - Resultaat in afwachting
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: HET FUNCTIONEEL PARCOURS -Discussie's en vragen-

Bericht door Flemishwarcry »

Macaw schreefCOLONIk zit al enkele jaren met de wil om de selectieproeven mee te doen voor inspecteur van de politie. Echter via mijn studies ben ik meteen na afstuderen in een administratieve job gerold. Wat dus wil zeggen dat de fysiek/conditie momenteel op een laag pitje staat... lager kan niet volgens mij :) Die wil is echter nooit weggegaan en na drie jaar bureaujob, zit ik nu weer serieus op hete kolen om er gewoon voor te gaan. Alleen vrees ik dat ik niet tijdig fit geraak als ik nu mijn aanvraag indien. Iemand een idee hoelang het tegenwoordig duurt vooraleer er een uitnodiging in de bus zou komen? En na jaren stilzitten, iemand tips om mijn conditie zo snel mogelijk weer op punt te krijgen, buiten het lopen van 5km?

Alvast dikke merci :)
Ik raad je het boekje "ik word politie-inspecteur" aan, de meest recente editie van 2017, het kost 22.5 euro maar het helpt je wel als je je wilt voorbereiden op de proeven. Het duurt ongeveer 5 maanden na je aanvraag dat je wordt uitgenodigd, in mijn geval toch als we het hebben over de basiskader. https://www.youtube.com/watch?v=ActF6z_sE_Q

Groetjes!
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY