Is de test veel verandert tegen 2008?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Is de test veel verandert tegen 2008?

Bericht door kirsten VdB »

Hey

In 2008 heb ik al mijn testen afgewerkt. Ik was geslaagd op al mijn testen, buiten de selectie commissie. Nu heb ik wel opgevangen dat de persoonlijkheidstest toch wat veranderd is. Ik kijk al in spanning uit naar de testen, maar heeft er iemand een idee of je de test van 2008 nog kunt vergelijken met deze van nu?
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

Re: Is de test veel verandert tegen 2008?

Bericht door Kev1n »

kirsten VdB schreefCOLONHey

In 2008 heb ik al mijn testen afgewerkt. Ik was geslaagd op al mijn testen, buiten de selectie commissie. Nu heb ik wel opgevangen dat de persoonlijkheidstest toch wat veranderd is. Ik kijk al in spanning uit naar de testen, maar heeft er iemand een idee of je de test van 2008 nog kunt vergelijken met deze van nu?
Hoi Kirsten,
ikzelf heb mijn persoonlijkheidsproef in 2010 of begin 2011 gedaan, net voor ze veranderd zijn.
Ook heb ik ondertussen de nieuwe persoonlijkheidsproeven gedaan en zal trachten je een zo
uitvoerig mogelijk antwoord te verschaffen. The basic idea van de testen is net hetzelfde,
zo was er vroeg de krantenknipsels samenvatten, naar voor brengen en het politiekantoor inrichten.
Nu is het een hele resem problemen die aan de dag gebracht worden en is het aan jou als bestuurder
van het gesprek tot een oplossing van het probleem te komen. Het 2de groepsdeeltje ontbreekt me even.

De computertest was vroeger die x aantal vragen antwoorden naargelang toepasselijkheid, dat is er nu
ook nog. Nu is er echter nog postbakproef, zo krijg je een aantal mails waartussen je moet schipperen
en daar dan vragen op antwoorden.

Zoals ik al zei, the basic idea is hetzelfde.

Groetjes.
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY