TALENKENNIS FRANS

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
tommyvd
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 11:44

TALENKENNIS FRANS

Bericht door tommyvd »

Hallo iedereen,

Is de talenkennis belangrijk bij de selectietesten? Testen ze dit ook? Mijn Frans is echter enorm slecht maar zou toch graag starten met de testen!

Alvast bedabkt voor jullie reactie!

Groetjes
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door Kevin Lievens »

tommyvd schreefCOLONHallo iedereen,

Is de talenkennis belangrijk bij de selectietesten? Testen ze dit ook? Mijn Frans is echter enorm slecht maar zou toch graag starten met de testen!

Alvast bedabkt voor jullie reactie!

Groetjes

de selectie is in de moedertaal van de kandidaat.
"Sooner or later the things you own end up owning you"
tommyvd
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 11:44

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door tommyvd »

Bedankt!

Dus tijdens de selectie en tijdens de opleiding is de beperkte kennis van het Frans geen probleem?
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door Rolmops1 »

tommyvd schreefCOLONBedankt!

Dus tijdens de selectie en tijdens de opleiding is de beperkte kennis van het Frans geen probleem?
Tijdens de selectie is het zeker geen probleem. Van de opleiding kan ik niet van meespreken, ik denk wel dat je daar een aantal uur frans krijgt.
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door Iced_Max »

Tijdens de selectieprocedure wordt er enkel naar uw moedertaal gevraagd en op getest.

Een tweede taal komt niet aan bod , ... of je moest er zelf over beginnen. (maar denk maar goed na voordat je begint te "stoefen" over je kennis van een andere taal, het zou wel eens in uw gezicht kunnen ontploffen en zo ervoor zorgen dat je niet slaagt. Ik ken persoonlijk zo enkele gevallen)

Tijdens de opleiding wordt er natuurlijk verder gegaan op uw moedertaal Nederlands, aangevuld door een pak frans. Doch het frans dat gegeven wordt op de politiescholen is heel praktisch omvat en wordt gericht op de woorden en zinnen die je zou kunnen gebruiken op straat.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door Neo »

Rolmops1 schreefCOLON
tommyvd schreefCOLONBedankt!

Dus tijdens de selectie en tijdens de opleiding is de beperkte kennis van het Frans geen probleem?
Tijdens de selectie is het zeker geen probleem. Van de opleiding kan ik niet van meespreken, ik denk wel dat je daar een aantal uur frans krijgt.

Een aantal? Noem het maar een goei pak!
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
Zmarre
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011, 23:31

Re: TALENKENNIS FRANS

Bericht door Zmarre »

In't PIVO trekt het lessenpakket Frans alleszins op geen kl*ten. Wat ik persoonlijk echt absurd vind voor een school in de rand van Brussel.
AINP28
vanaf 01/10/2011 in Bruxelles-Midi
BUTTON_POST_REPLY