Deel 2 kennistest

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
jeromeke118
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 21:17

Deel 2 kennistest

Bericht door jeromeke118 »

28 februari heb ik deelgenomen aan de cognitieve testen voor hoofdinspecteur bij de TWP, nu heb ik bericht gekregen dat ik geslaagd ben en dat ik bericht zal krijgen om in de loop van maart een 2 de deel af te leggen. Dit zou een beroepsgroep zijn (kennistest). Heeft er iemand weet wat er hiervoor geland moet zijn?
Tarrie
Aspirant
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2012, 09:02

Re: Deel 2 kennistest

Bericht door Tarrie »

De uitnodiging voor het tweede deel van de cognitieve vaardigsheidsproef (beroepskennis) zat in de bus vandaag.
De evaluatie gaat gebeuren aan de hand van een casus en meerkeuzevragenlijst. Ze testen wetenschappelijke kennis (fysica, chemie), fotografie, elementaire kennis politietechnieken en politiewetenschappen (DNA en dactyloscopie).
Ter voorbereiding worden de Dummies-boeken aangeraden.
OPAC Promotie 112 - peloton 1
RIWI
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2013, 18:58

Re: Deel 2 kennistest

Bericht door RIWI »

De uitnodiging voor het tweede deel van de cognitieve vaardigsheidsproef (beroepskennis) zat in de bus vandaag.
De evaluatie gaat gebeuren aan de hand van een casus en meerkeuzevragenlijst. Ze testen wetenschappelijke kennis (fysica, chemie), fotografie, elementaire kennis politietechnieken en politiewetenschappen (DNA en dactyloscopie).
Ter voorbereiding worden de Dummies-boeken aangeraden.
En waar vind ik die boeken? Bib?
Tarrie
Aspirant
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2012, 09:02

Re: Deel 2 kennistest

Bericht door Tarrie »

Als je wat moeite doet en eens rondneust in de bib, boekenwinkel of internet zal je wel verder geraken.
Het gaat je niet op een presenteerblaadje gegeven worden hè....
OPAC Promotie 112 - peloton 1
Jay
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2013, 15:45

Re: Deel 2 kennistest

Bericht door Jay »

Het studeren van deze dingen is niet van de poes! ;)
BUTTON_POST_REPLY