Gebuisd op Videoverslag - vorm

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
michaeldebeir
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2012, 18:07

Gebuisd op Videoverslag - vorm

Bericht door michaeldebeir »

Hallo,

Vandaag heb ik mijn uitslag binnen gekregen van mijn eerste 2 proeven.
Blijkt dat ik niet geslaagd ben voor mijn videoverslag - vorm (34).
Ik citeer wat er in de brief staat.
"vanaf heden bent u dan ook, op basis van de voornoemde tijden, vrijgesteld van het functioneel parcours, waarin gesteld wordt dat deze vrijstelling gedurende 1 jaar geldt".
In de volgende alinea staat in fluo aangeduid:"De wachttijd tussen een mislukking en een nieuwe inschrijving is bepaald op 1 jaar.
Ook bij het pakketje brieven zit een attest van vrijstelling van alle of een gedeelte van de cognitieve proeven. In de slotzin van de brief staat: dit attest blijft onbeperkt geldig.

Ik geraak er nu even niet aan uit... :greenb:
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: Gebuisd op Videoverslag - vorm

Bericht door Yellowhair1 »

Rare terminologie.
Waarom is er een wachttijd?
De 1 jarige wachttijd is onbeperkt geldig? Makes sense...
Wat is een "functioneel" parcours?
Misschien verwachten ze dat je tijdens de onbeperkte wachttijd van 1 jaar je je voorbereid op een "dysfunctioneel" parcours?
Ik geraak er ook niet aan uit. Misschien ben ik al te lang bij de politie? Of gewoon te lang weg uit Belgie?

Michael wacht tot je het geschreven en mondeling psychologisch examen moet doen. Dat duurde de godganse dag.
Honderd keer dezelfde vraag op een andere manier gesteld om te zien of je consistent bent.
"Do you look down the toilet before you flush?" En probeer niet te lachen want die shrinks zijn soms zo gevoelig dat je zou denken dat ze zelf borderline getikt zijn.
De trick vraag was "How many guns do you own?"
En "If you had to kill a person in the line of duty how would that make you feel?"--Uh, pretty damn good. It would mean I'm still alive because obviously he didn't kill me!

Dan psycho spellekes zoals: Als ik "steen" zeg wat zeg jij dan?--Uh niks, want ik heb geen flauw idee wat ik daarop zou moeten zeggen.

Ik dacht dat ik zeker geflest was. Dan zei iemand: Hou uw kop omhoog. Naar het schijnt wordt je enkel aangenomen als je geflest word op de psych testen. Misschien waas dat wel waar want, raar maar waar, ik was er door.

De polygraph was ook best wel stressvol. Het checkt je hartslag, je ademhaling and God knows what else.

Nu doen ze ook nog voice stress analyzer.Is dat bij jullie ook zo?
Sorry, ik wou dat ik u kon helpen.
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Annelise
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2012, 15:55

Re: Gebuisd op Videoverslag - vorm

Bericht door Annelise »

michaeldebeir schreefCOLON "vanaf heden bent u dan ook, op basis van de voornoemde tijden, vrijgesteld van het functioneel parcours, waarin gesteld wordt dat deze vrijstelling gedurende 1 jaar geldt".
De geldigheid van slagen voor het functioneel parcours is 1 jaar.
Dwz dat je dit opnieuw zal moeten afleggen.
michaeldebeir schreefCOLON In de volgende alinea staat in fluo aangeduid:"De wachttijd tussen een mislukking en een nieuwe inschrijving is bepaald op 1 jaar.
Je kan je ten vroegste over 1 jaar opnieuw inschrijven om deel te nemen aan de proeven.
Je zal dus zoals eerder gezegd zowel je fysieke als (gedeeltelijk)cognitieve opnieuw moeten doen.
michaeldebeir schreefCOLON Ook bij het pakketje brieven zit een attest van vrijstelling van alle of een gedeelte van de cognitieve proeven. In de slotzin van de brief staat: dit attest blijft onbeperkt geldig.
De uitslag van de cognitieve test is onbeperkt geldig.
Ik heb nog nooit gehoord van iemand die maar een deel van de cognitieve test moest hernemen, maar misschien telt bij jou dan wel de hoogste score. Moest je over een jaar lager scoren op de andere onderdelen.
BUTTON_POST_REPLY