Dennis Philoctes

Een eerbetoon aan de collega's die we voor altijd zullen moeten missen.
Forumregels
Afbeelding
vicks
Politie
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2004, 18:47

Dennis Philoctes

Bericht door vicks »

[MOD Q - Aangepast naar publiek gedeelte]

Weet hier iemand meer van? Heb gisteren vanalles op het werk opgevangen. Kmoet eerlijk zeggen da ik er ni goed van was. :(
I'm the last one standing, another one bites the dust.
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

Heb je geen naam??
vicks
Politie
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2004, 18:47

Bericht door vicks »

Dennis,(denk ik) maar denk dat dit de familienaam is. Ik heb les van hem gehad, zelfverdediging en op fuiven kwam ik hem gerelgeld tegen. Echt een leuke gast. Collega van den BBT.

Ik wil dan ook mijn deelneming betuigen aan zijn familie, vrienden en naaste collega's.
I'm the last one standing, another one bites the dust.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Bericht door Robby »

Hij zou betrokken zijn in een ongeval op reis in Kazachstan (als ik mij niet vergis). Vrouw en kind zouden in kritieke toestand zijn.

Deze info is uit de 2de hand, dus zou verkeerd kunnen zijn.
Spider
Politie
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 14:01

Bericht door Spider »

Klopt Dennis Philoctes is omgekomen tijdens een verkeersongeval in Kazachstan. Verdere details weet ik niet maar hij is jammer genoeg omgekomen.

Dennis ...
enkele weken geleden kwamen we elkaar nog tegen in een frituur in Deurne. Zoals steeds kon er een grapje en een leuke babbel af. Op je hulp kon iedereen steeds rekenen. Het gaat je goed ... Ik zie je later!!!
Never mistake knowledge for wisdom: the first one helps you make a living, the second one helps you make a life ...
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

Sterkte aan familie en vrienden.....
dgc
Politie
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 12:08

Bericht door dgc »

Heb ook nog les gehad van hem...

bij deze veel sterkte aan de ganse familie, vrienden en de collega's!!
Afbeelding

vliegje vangen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik herinner mij Dennis niet alleen als lesgever, het is inderdaad waar dat als je hem zag, dat hij telkens een babbeltje met je maakte en dit met een lach en een zwans... Er zijn gewoon geen woorden voor, ik hoop dat het goed komt met zijn vriendin en haar zoontje.

Enorm veel sterkte voor iedereen.
POS
Politie
BerichtenCOLON 2457
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2002, 21:21

Bericht door POS »

In tijdens als deze gaat mijn zorg uiteraard uit naar de vriendin en het kindje van Dennis. Ik heb Dennis zelf niet gekend, het was een collega uit de naburige zone. Ik wens veel sterkte toe aan zijn kindje en zijn vriendin, en een spoedig herstel.

Verder gaat mijn gedachte uit naar de naaste collega's, waar hij dagdagelijks zware politionele taken mee uitvoerde, naar de andere collega's, familie en vrienden.

Dennis, moge je ruste in vrede.....
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Bericht door Lone Ranger »

De betere gaan altijd veel te vroeg.
Veel sterkte aan de familie, vrienden en collega's.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
MaxPVK
Politie
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2003, 23:25

Bericht door MaxPVK »

Vandaag bevestiging gekregen via HCP Muyters.

Dennis Philoctes, lid van BBT en bij de jongere generatie gekend als de altijd lachende instructeur zelfverdediging, maar vooral een goeie kameraad is op 20 juli tijdens een auto-ongeval in Kazachstan overleden samen met twee andere inzittenden in het voertuig. Hij zat achterin het voertuig. Er zijn via de officiële kanalen (voor zover deze bereikbaar waren) twee versies aangekomen. Versie 1: het voertuig waarin hij zat is aangereden door een zware vrachtwagen, versie 2: de bestuurder van het voertuig is in slaap gevallen en het voertuig is van de weg geraakt in een ravijn. In elk geval moet de klap zeer hard geweest zijn. De vriendin en haar zoontje zijn nog steeds kritiek maar men had redelijk goede verwachtingen. De korpschef van Antwerpen heeft zich geëngageerd om de repatriëring van Dennis zo vlot mogelijk te laten gebeuren, maar de contacten met de plaatselijke autoriteiten verlopen zeer moeilijk. Met de Belgische ambassade wordt druk overlegd.

Verdere details omtrent begrafenis enzo zijn nog niet gekend.

Ik zal hem in elk geval blijven herinneren als een toffe gast waarmee ik vele toffe uren heb gespendeerd in de lessen en tijdens de survivaldagen... We zullen hem missen. Aan de familie en nauwe collega's, welgemeende deelneming bij dit grote verlies.
straight as a pencil, sharp as a knife - that's the way we aught to be
Sgt BASH
Politie
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2002, 17:22

Bericht door Sgt BASH »

Mijn oprechte deelneming en veel sterkte voor zijn familie, vrienden en collega's van het Bijzonder Bijstands Team van politie Antwerpen
wat er ook gebeurt, doe alsof het de bedoeling was ....
ivan
Politie
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2002, 20:49

Bericht door ivan »

Oprechte deelneming.
Mathieu
Politie
BerichtenCOLON 415
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2002, 18:33

Bericht door Mathieu »

Mijn eerste gedachte gaat uit naar de vriendin en kind, een zzzer spoedig herstel.

Voor de naaste familieleden en de kennissen, collega's, mijn oprechte deelneming en nog veel sterkte in de komende dagen. Zulke zaken komen steeds hard aan.
Mathieu
Politie
BerichtenCOLON 415
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2002, 18:33

Bericht door Mathieu »

Mathieu schreefCOLONMijn eerste gedachte gaat uit naar de vriendin en kind, een zeer spoedig herstel.

Voor de naaste familieleden en de kennissen, collega's, mijn oprechte deelneming en nog veel sterkte in de komende dagen. Zulke zaken komen steeds hard aan.
BUTTON_TOPIC_LOCKED