Francis Holvoet

Een eerbetoon aan de collega's die we voor altijd zullen moeten missen.
Forumregels
Afbeelding
-BK-
Politie
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2003, 20:05

Bericht door -BK- »

collie schreefCOLONTot mijn spijt moet ik vaststellen dat met het mooie weer er zoveel motaars rondrijden in t-shirt en soms zelfs korte broek :cry:
Elk jaar hetzelfde ... :?
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Bericht door SHERIFF »

collie schreefCOLONTot mijn spijt moet ik vaststellen dat met het mooie weer er zoveel motaars rondrijden in t-shirt en soms zelfs korte broek :cry:
inderdaad.
Veel collega's geven dan ook nog eens het slechte voorbeeld :evil:
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Bericht door Topaz »

Aan de wetgever om daar iets aan te doen...
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Bericht door Lone Ranger »

waarom moet de wet dat weeral verplichten ? We hebben al genoeg wetten en regels. Als je niet genoeg verstand hebt om dat als motard zelf te weten ... Eigen risico ...
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
Dirk
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2002, 21:09

Bericht door Dirk »

zjust.....

.... en dan nog met sletzen (flipflop's voor de ingewijden) rijden...


ze moesten ze ter plekke verbranden...
Anything You say can and will be used against You
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Bericht door Topaz »

Lone Ranger schreefCOLONwaarom moet de wet dat weeral verplichten ? We hebben al genoeg wetten en regels. Als je niet genoeg verstand hebt om dat als motard zelf te weten ... Eigen risico ...
Bent u al ooit gevallen met de moto ?

Omdat die extra verwondingen de samenleving (u en mij) ook extra geld kost.

Idem autogordel.
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Bericht door Lone Ranger »

Beste,
Ik heb 3 motors gehad. En ja, ik ben ook al gevallen. De laatste keer serieus gekwetst door een stom oud w..f (maar da's een ander verhaal).
Als je de samenleving kosten wilt besparen moet je veel verbieden en/of aanpassen : voetbal (levensgevaarlijk, want maanden uit roulatie, kijk maar naar een aantal collega's bij ons op bureau), wielrennen, vechtsporten, zelfs politie (want bij nen ambras kan je gekwetst raken), enz.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Bericht door Lone Ranger »

Wat betreft de autogordel : ik gebruik dat alleen maar als extra pressiemiddel, als de bestuurder wat degoutant doet tegen mij. Als die met zijn/haar gezicht tegen zijn voorruit wil gaan ... soit, het is zijn/haar eigen keuze. Daar zijn nog geen derden aan doodgegaan. Waar ik wel niet tegen kan is dat ze kinderen de gordel niet aandoen. Die weten niet beter. En daar ben ik onverbiddelijk voor.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Bericht door figurineman »

Het huidige weer is geen motoweer. Men laat sowieso te veel kleding achterwege en ben je dan toch van kop tot teen ingepakt is er ook geen aardigheid meer aan.
Prima motoweer is tussen de 12 en de 18 à 20 graden met niet te veel zon.
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
[egres]

Bericht door [egres] »

figurineman schreefCOLON

Prima motoweer is tussen de 12 en de 18 à 20 graden met niet te veel zon.

i second that :!:
Rombie
Politie
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2003, 18:16

Bericht door Rombie »

Oprechte deelneming
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Bericht door collie »

Motorbestuurder (17) overleden na val

Een 17-jarige jongeman is donderdagavond om het leven gekomen nadat hij een val maakte met een motor in Destelbergen. Dat werd vernomen bij de lokale politie regio Rhode & Schelde.

Het ongeval gebeurde rond 18 uur in de straat Scheldekant. De jongeman raakte om nog onbekende reden ten val met een motorfiets van 500cc. Volgens de eerste vaststellingen raakte de motor de gevel van het restaurant 't Schippershuis en kwam het voertuig tot stilstand tegen een elektriciteitspaal. De tiener werd weggeslingerd en kwam een tiental meter verder in een gracht terecht.

De hulpdiensten waren snel ter plaatse, maar de jongeman uit Destelbergen overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. De exacte omstandigheden van het ongeval worden nog onderzocht. Het parket van Gent heeft een verkeersdeskundige aangesteld.

Bron : GVA...

Geen rijbewijs,niet verzekerd,geen ervaring....en dan gebeurt er dit :twisted:
Be kind to one another - Ellen Degeneres
[egres]

Bericht door [egres] »

tzal uw kind ma wezen... :?
Dirk
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2002, 21:09

Bericht door Dirk »

vraag 1: wa doet ne gast van 17 jaar met ne moto van 500cc op de openbare weg...????

vraag 2: waarom denkte dat dieje de gevel(s !!!!) geraakt heeft....


?????
Anything You say can and will be used against You
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Bericht door collie »

Wel toch even een reactie....niet persoonlijk op te vatten.

Ok,dit is lomp...maar wat met al diegene die hun rijbewijs B hebben behaald voor 1989.Ze mogen zonder enige vorm van les of examen op een moto stappen en vertrekken.
En hoe gaat dat soms,door toedoen van vrienden ed...da koopt dan direct een serieus machine en hoeveel van hun hebben al geen gevels dichtbij zien komen.
Tja,het is nu niet omdat ik niet door m'n examen ben geraakt dat ik deze reactie geef maar als ik sommige bezig zie... :roll:
Be kind to one another - Ellen Degeneres
BUTTON_TOPIC_LOCKED