Luna - Als een kind wordt aangerand

Een evenement te melden dat interessant zou kunnen zijn voor politie en hulpdiensten?
Gooi het in de groep!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door Topaz »

11i schreefCOLON Zo vond ik "Chuck" goed klinken... maar dit is amerikaans afgeraden omdat er een akelige kinderfilm gelijkaardig heet...
Afbeelding
dgc
Politie
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 12:08

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door dgc »

Afbeelding

vliegje vangen.
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door 11i »

Hallo....
Hier nog eens een "update"....

In september ligt mijn boek in de States en in Canada in verkoop. Momenteel onderhandelen we met verschillende partijen en voorlopig ziet het er goed uit.
Het zal van de partners afhangen wààr we een boekvoorstelling doen... en wannéér.. dat is ook nog arrangementen treffen. In november is een groot congres met de wereldtop qua psychologen en waarschijnlijk komt ook daar een voorstelling.

Volgende week komt een van de mogelijke partners naar Brussel om praktische zaken te bekijken. Voor hun is dat "even naar Belgie voor een meeting".... stel je voor.

In maart komt de amerikaanse verantwoordelijke naar Belgie en daar wordt dan ook een meeting gepland.

En het mooie van deze week.... er kwam een brief van het koningshuis. We werden aangemaand om het werk verder te zetten op de ingeslagen weg.
Ik had nog nooit een brief van het Paleis gezien... en een collega zag zelfs dat die een eigen stempelzegel hebben (in plaats van "Hasselt" of Antwerpen" staat er "Paleis te Brussel", en aan de onderkant hetzelfde in het Frans.
In het midden staat dan "Kabinet van de Koning" en een kroontje.
Aanvankelijk was ik superenthousiast en ik dacht die brief op te hangen op het werk.
Maar een wijze man zei me dat zulke brieven "prive" geacht worden.. en aangezien er nog andere dingen op de planning staan, heb ik de brief dus netjes bijgehouden.
De mensen die me echt dierbaar zijn hebben de brief mogen zien en dat is het belangrijkste.
Volgende week geef ik de brief terug aan de peter van het porject, hij doet namelijk de correspondentie met het koningshuis en hij houdt dat allemaal veel mooier geklasseerd bij.

Voor het overige... is er nog veel werk aan de Amerikaanse versie, er moet echt veel aangepast worden.
En zelf... wel... er zijn onnoemlijk veel mensen die me op allerhande manieren steunen en dat is wel een opsteker. Dat zit in de kleine dingen, of in grote planningen. "Alleen" is dit onmogelijk.

Hier en daar ontmoet ik iemand die me het licht in de ogen niet gunt. Ik was ervoor gewaarschuwd, maar als het echt gebeurt dan trek je ogen open hoor. Godzijdank heb ik zowel bij de uitgever als prive een ideale sturing of hulp. En die akkefietjes.. die kleuren mijn "memoires" gewoon schitterend. Als ooit mijn memoires worden uitgegeven gaat er nog gelachen worden...

Het succes van dit boek is grotendeels te danken aan "gewoon met twee voeten op de grond blijven staan".
Zowel met de europeanen als met de amerikanen blijf ik in de onderhandelingen mijn eigenste zelve, "te nemen of te laten". "Fake" wordt toch doorprikt.
En blijkbaar slaat dat toch wel aan.
Deze week kreeg iemand die eraan meewerkte het hoog in de bol, en dat is meteen rechtgezet.
"Mee in het team" is netjes gegrond blijven en op de grond blijven. Met het hart op de jusite plaats en de juiste instelling.

Voor het overige zijn er behoorlijk wat groepen die workshops vragen en daarvoor is met een aantal mensen ook een mooi concept uitgewerkt. Het is best grappig; voor zowel volwassenen als kinderen wordt hetzelfde aanbod gedaan en eigenlijk slaat dat bijzonder goed aan.

Voila... de update van een schrijvende politieagente.
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door 11i »

Hellow!

I do have some news... de stap voor mijn tweede boek is gezet.
Het concept is door de uitgever aanvaard, er is wel nog huiswerk aan.
De titel en de vorm liggen wel al duidelijk.

Voor "Luna" is in Amerika ook een prachtige partner in het project gekomen.
Half april gaan we een conference-call doen met het headquarter daar.

Tot afgelopen vrijdag wist ik niet wat een "conference call" was, maar het blijkt een online video vergadering waarbij de ene partner in Washington de helft van de tafel vormt, en de partner in Hasselt de andere helft van de tafel. Dan kijkt iedereen naar een groot scherm en zo wordt vergaderd.
Jullie kennen dat allemaal al vast, ik niet dus.
In Hasselt kan je dit soort conference-calls houden in de blok van Stulens kantoormeubelen, en ik zal jullie laten weten hoe zulk een ervaring is.
Al de technische regelingen hangen nu min of meer vast aan de beslissing van de partner in Amerika.
Zij bepalen de plaats van de boekvoorstelling, (hoofdkantoor?) en zij bepalen natuurlijk nog veel meer. Het krijgt dus stilaan vorm.
Ik hou jullie op de hoogte!
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door Robby »

Een conf-call is niet meer dan verschillende partijen die gelijktijdig een gesprek op afstand voeren.
Meestal is dat via telefoon. In de bedrijfswereld gebeurt dit zeer regelmatig. 'k Heb er ook al verschillende gedaan.
Maar jij gaat een video-conf-call doen en dat is nog wel iets anders, zeker zoals jij het zegt. Dat is al lekkere technologie.

Bon, hierbij zet ik ook het document dat je me gevraagd hebt online te zetten.

bestanden/Bologna%202008.pdf
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door figurineman »

Waarvoor staat dat document?
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door Robby »

figurineman schreefCOLONWaarvoor staat dat document?
Elfi haar boek staat er in hé. Pagina 24
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door figurineman »

Robby schreefCOLON
figurineman schreefCOLONWaarvoor staat dat document?
Elfi haar boek staat er in hé. Pagina 24
dat heb ik al
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door 11i »

Wel, dit is de voorstellingsfolder van Bologna 2008.

"Bologna" vindt eind deze maand plaats en het is een beurs van uitgevers over heel de wereld, een soort van boekenbeurs, maar dan enkel tussen uitgevers, en enkel over kinderboeken. Japan, China, Canada, Amerika, ... of dichterbij, al de uitgevers zakken deze maand af naar Bologna.
Elke uitgever selecteert zijn boeken van dat jaar waar andere landen mogelijk interesse zouden kunnen in hebben. En op die beurs wordt dan stevig onderhandeld om die boeken (rechten) te kunnen overkopen.
De folder op zich wordt gebruikt in Amerika want binnen enkel weken kunnen de boekhandels daar al een bestelling plaatsen.
Ik vind het een eer om tussen de honderden boeken van Clavis in deze selectie te mogen zitten.
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door figurineman »

ik vraag me eigenlijk af hoe het zou zijn om als baas over een schrijfster te moeten fungeren?
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door figurineman »

en zo zie je maar weer hoe een door dames verspreidde roddel een eigen leventje gaat leiden. :twisted: :duimmin: Denk in het vervolg geen twee maar driemaal na i.p.v. te gissen. :feestje:
En je kan nog steeds iemand aanspreken. :joepie:
Ik ben weeral slimmer geworden en mijn vermoeden werd bevestigd. : :wuiven: :wuiven:
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door sledge »

??????????????????????????????????????? :shock:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door collie »

Ja Figu.....het is geweten dat vrouwen kunnen roddelen,maar in dit geval kan ik ook niet goed volgen ????????????
Be kind to one another - Ellen Degeneres
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door Topaz »

Op mijn vraag werd het boek aangekocht door de zone.

We hebben het nu een maand in ons bezit, maar heb het nog niet in handen gehad.

Het is voortdurend uitgeleend, populair boek in onze bibliotheek. Zelfs onze maatschappelijk assistent vist, tot nu toe, achter het net.

Zal ik nog een gesigneerd exemplaar bijbestellen ? :feestje:
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Re: Luna - Als een kind wordt aangerand

Bericht door 11i »

Topaz lieverd ik bréng je eentje!
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
BUTTON_POST_REPLY