Luna - Als een kind wordt aangerand

Een evenement te melden dat interessant zou kunnen zijn voor politie en hulpdiensten?
Gooi het in de groep!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Awel... in het paleis werkt een meneer Yperzele, en die heeft een boek gevraagd voor de koning. Het geeft toch wel een goede "boost", deze vorm van erkenning en respect. De uitgever gaat nu de persmap en al de artikels netjes in een enveloppe steken en maandag wordt dat doorgegeven. Kheb dus een heel weekend om te piekeren over de dedicace of zoiets...
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Bericht door Lone Ranger »

Dat hij eens een boek koopt, zoals iedereen... Ze profiteren al genoeg.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Wel... als ik al de mensen moet tellen die het vanzelfsprekend vinden dat ik een "gratis" boek geef... dan zou je verschieten.

Ik heb al ettelijk wat respectloze mails gehad op dat gebied.
"Stuur mij eens een boek op, ik heb geen tijd om te gaan winkelen"
of
"Het is toch jou boek dus jij krijgt dat gratis vast he.. dan moet ik niet betalen..."

Als schrijfster krijg je inderdaad een aantal boeken. Maar het is niet zo dat ik hier een voorraadje heb liggen. Ik wilde elk gezinslid eentje geven, dat zijn er dus al 4. Mijn ouders... mijn zus, mijn beste vriendin, en enkele mensen die in het script voorkwamen... en je teller staat meteen op nul. Dat heb ik ook bewust gedaan, dan stoppen de vragen een beetje.

Nuja, er zijn ook veel mensen die meteen zeggen "ik zal dat betalen hoor, no prob". Die mensen krijgen dan van mij een gesigneerd boek zonder problemen en ik probeer telkens een mooie boodschap neer te pennen. Vandaag haal ik weer enkele exemplaren om aan die mensen toe te sturen.

Twee weken geleden kwam een oude man naar het politiecommissariaat. Omdat hij dacht dat ik daar een voorraad had ligggen, en omdat hij zich inzet voor mishandelde kinderen. Hij was belangrijk en in zijn functie was het vanzelfsprekend dat hij zonder boe of ba een boek kreeg. Hij hoefde het niet te lezen, hij wist trouwens al wat er in stond, want "een aanranding is vaak hetzelfde".
"Geef dus nu maar gewoon een boek, het is met mijn belastinggeld gemaakt". Duh...

Toen ik zei dat hij in elke boekhandel dat boek kon kopen was hij geschrokken. En je zou denken dat hij dan een boek zou halen... neen hoor... Hij is dan nog naar de uitgever zelf gestapt om een boek op te eisen. :roll:

Wat ik wilde zeggen; het is leerrijk om een beetje de "prive" te ontdekken.
Ik heb namelijk erg veel mensen gezien die zichzelf "koning" wanen.

Dat de kabinetschef van de koning nu een boek vraagt, neem ik als eer.
Mijn man is de enige die kan inschatten met hoeveeel hart en ziel en energie dat gemaakt is. Het is een prestatie op élk gebied.
Geef toe.. als jullie een initiatief nemen, horen jullie toch ook graag dat je het goed gedaan hebt?

(en neen... ik kan het Belgisch volkslied ook niet zingen.. enfin.. niet de propere versie... )

Enfin, Zolang ik zelf maar met mijn voetjes op de grond blijf staan. Dat is het belangrijkste.
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Bericht door sledge »

als je nog een gesigneerde hebt, laat dan iets weten dan stuur ik pb mijn gegevens op

het is pas op zo een moment dat de geldwolven naar voor komen, voor niets gaat de zon op, al de rest moet betaald worden

en die andere versie van het volkslied ken ik niet, dus laat maar komen
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

sledge schreefCOLONdie andere versie van het volkslied ken ik niet, dus laat maar komen
Ik durf da hier nie neerzetten jong... mega schunnige versie..

Voor het boek gooi me maar het adres enzo.
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Bericht door figurineman »

11i schreefCOLONAwel... in het paleis werkt een meneer Yperzele, ...
Euh, pardon. Dat is baron Van Yperzele de Strihou. :wink:
Hij is al sinds jaar en dag de kabinetschef van de koning. ( hij kon geloof ik al 14 jaar met pensioen zijn gegaan.)
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Ik heb méga nieuws; de franstalige rechten van Luna zijn overgekocht door een Franstalige uitgeverij!!!

Dimi en Sledge, voormiddag heb ik alles op de post gedaan!

Nu ga ik naar de opening van de boekenbeurs. Ik ben helaas "BOB" want de opening gaat altijd gepaard met hapjes en drankjes......
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

11i schreefCOLONIk heb méga nieuws; de franstalige rechten van Luna zijn overgekocht door een Franstalige uitgeverij!!!

Dimi en Sledge, voormiddag heb ik alles op de post gedaan!

Nu ga ik naar de opening van de boekenbeurs. Ik ben helaas "BOB" want de opening gaat altijd gepaard met hapjes en drankjes......
Als ge mijn collega Stefaan tegenkomt doe hem dan de groeten, hij staat ook met zijn boek op de beurs.
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Bericht door sledge »

11i schreefCOLONIk heb méga nieuws; de franstalige rechten van Luna zijn overgekocht door een Franstalige uitgeverij!!!

Dimi en Sledge, voormiddag heb ik alles op de post gedaan!

Nu ga ik naar de opening van de boekenbeurs. Ik ben helaas "BOB" want de opening gaat altijd gepaard met hapjes en drankjes......
bedankt en nogmaals proficiat
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Guys... ik heb nieuws....

De "tweede druk" van "Luna" is een feit....

Dit hadden we niet durven hopen....
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Bericht door Robby »

Afbeelding
motormuisje
Politie
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 19:45

Bericht door motormuisje »

pb'ke onderweg vo een gesigneerde versie :wink:
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Bericht door sledge »

moete gij een gesigneerde foto van mij ook hebben muizeke ??? :twisted:
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Bericht door collie »

11i,
ik heb ondertussen je boek ook gekocht en in één keer uitgelezen.

Ik heb er weinig woorden voor,alleen dat ik na al wat je al verwezelijkt hebt,je nog veel succes wens met het boek :wink:
Be kind to one another - Ellen Degeneres
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Effe vloeken.... er is een wervel gedraaid.
Normaal passen die wervels als duploblokken op elkaar maar bij mij zijn dat bijgeplamuurde blokken zonder echte nopjes of houwvast.
De spieren moeten dat kunnen houden maar door een stomme val van de trap (ja weer een...) zijn ze krampachtig gaan trekken aan die duploblokken, elk hun eigen goesting. Ik dacht vorige week dat het gewoon pijn was (aangezien ik àltijd wel wat zeuerende pijn heb sinds de zevende keer operatiezaal... maar vandaag was het weer "voetje voor voetje" kromgebogen....

Ik mopper al de hele dag!!!! Eééns rugprobs... altijd rugprobs!!!
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
BUTTON_POST_REPLY