Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Deze draad is door iedereen te zien, ook niet-leden van het forum.

ModeratorCOLON Moderators

Forumregels
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

De review van de tactische politiezaklamp is bij een hoop collega's goed ontvangen. Verschillenden overwegen dan ook er één aan te schaffen, waaronder enkele collega's van de politiescholen.
Gezien het aantal collega's dat al te kennen heeft gegeven interesse te hebben, leek het ons interessant om een groepsaankoop te overwegen.

Na contact met de leverancier kon een mooie groepskorting worden bekomen op het basispakket.
  • Pakket A: zaklamp, 1 lithium-ion batterij en lader
  • Pakket B: zaklamp, 2 lithium-ion batterijen en lader
Bij een aankoop van minimum 10 stuks wordt een korting voorzien van 12%.
  • Pakket A komt dan op €88,57 in plaats van €97,56
  • Pakket B komt dan op €98,09 in plaats van €107,08.
Bij een aankoop van minimum 20 stuks wordt een korting voorzien van 17%.
  • Pakket A komt dan op €84,82 in plaats van €97,56
  • Pakket B komt dan op €94,34 in plaats van €107,08.
Bij een aankoop van minimum 30 stuks wordt een korting van 20% voorzien.

Pakket A komt dan op €82,57 in plaats van €97,56
Pakket B komt dan op €92,09 in plaats van €107,08.

Accessoires zoals de traffic cone (€ 10) vallen niet onder deze korting, maar kunnen gezamenlijk worden bijbesteld. Opgelet: aanpassing: de tactische houder is nu ook met korting! Zie lager.

Indien u verdere informatie wenst over de zaklamp, kan u steeds een kijkje nemen naar de desbetreffende post op het politieforum (viewtopic.php?f=90&t=5160&p=125283) of op de website van de leverancier (http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-ede ... aklamp.htm).

Maandag 9 januari kijken we hoeveel lampen we kunnen bestellen en dan ook wat de uiteindelijke prijs is.
Vrijdag 13 januari ( :!: )sluiten we af. Op die datum dienen alle betalingen binnen te zijn. Zo hebben we het weekend om de bestelling af te ronden en kunnen ze de volgende week de deur uit.

Indien u mee wenst te doen aan deze groepsaankoop, gelieve dan een mail te sturen met je exacte bestelling naar info@politieforum.be. U krijgt dan het rekeningnummer, waarop u de voorafbetaling doet, toegezonden. Pas als we het volledige bedrag hebben ontvangen, is de bestelling definitief.

Als er rekenfouten is staan: geef een gil!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

In aanvulling op deze aankoop: ook de tactische houder wordt aangeboden aan -20% vanaf een groepsaankoop van 10 stuks.
Aangezien niet iedereen die een lamp heeft besteld, ook een houder heeft voorzien, laten we de aankoop nog een paar dagen open staan, zodat we aan 10 stuks komen.

Er zijn 2 houders: een open en een gesloten.

De gesloten (die ook op de gordel kan geplaatst worden zonder alles van de gordel te halen) werd door ons getest. Voor diegenen die zich afvroegen of deze past op een Safarilandgordel zoals die in Antwerpen wordt gebruikt: ja, zij het maar juist, maar hij past!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

Aandacht:

Aangezien er nog een paar twijfelaars waren ivm de groepsaankoop van de lampen, heb ik het einde van de inschrijfperiode wat verlengd.
'k Heb de indruk dat wie nu nog niet beslist heeft, geen bestelling meer zal doen.
We gaan dus afsluiten zoals eigenlijk deze week was voorzien: 't weekend blijft nog open voor de laatste bestellingen. (We hebben er nog enkele nodig voor de 17% korting. Nu zitten we aan 12%. Extra bestellingen zijn dus nog iets voordeliger voor ons allemaal) Ik probeer tegen maandag iedereen te mailen ivm de betalingsgegevens, zodat ik tegen het weekend onze bestelling kan plaatsen van diegenen waarvan ik het geld heb gekregen. (Houd rekening met het feit dat overschrijvingen niet altijd direct verschijnen op de rekening.)

Nu, niet iedereen heeft de tactische holster besteld.
'k Wil er toch nog even op wijzen dat er reeds voldoende van besteld zijn om te voldoen aan de 20% korting.
Wie er dus toch nog één wil, mail maar even.
Vegas
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2011, 04:31

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Vegas »

Robby,

Alvast bedankt voor de nodige 'moeite' die je doet voor deze actie.
Knap initiatief en hopelijk komen er nog een paar bestellers bij zodat we inderdaad de 17% korting halen.

Ik heb er mij alvast eentje besteld, en het werkte aanstekelijk op mijn collega die zichzelf toch heeft kunnen overtuigen om ook eentje te kopen :-D

grts

Vegas
(Sam)
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

'k Heb zonet mijn mails eens bekeken en, buiten een enkeling die klaagt over de mails, zitten daar ook nog wat bestellingen bij. Dat moet dus in orde geraken.
Als ik vanavond thuis ben, weet ik het definitief. (Als iedereen uiteraard ook overschrijft ...)
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

Robby schreefCOLONVoor diegenen die zich afvroegen of deze past op een Safarilandgordel zoals die in Antwerpen wordt gebruikt: ja, zij het maar juist, maar hij past!
Kleine update: in de ruimte voor de gordel zitten 2 'rubbertjes'. Met die rubbertjes kun je regelen hoe hard de houder op de riem moet spannen. Met de rubbertjes er in, spant de klem zeer hard op de Safarilandgordel. Wanneer je die er uit haalt, wordt de druk ook weggenomen. Je kunt dus kiezen.
kenneke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2011, 15:13

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door kenneke »

Robby schreefCOLON
Robby schreefCOLONVoor diegenen die zich afvroegen of deze past op een Safarilandgordel zoals die in Antwerpen wordt gebruikt: ja, zij het maar juist, maar hij past!
Kleine update: in de ruimte voor de gordel zitten 2 'rubbertjes'. Met die rubbertjes kun je regelen hoe hard de houder op de riem moet spannen. Met de rubbertjes er in, spant de klem zeer hard op de Safarilandgordel. Wanneer je die er uit haalt, wordt de druk ook weggenomen. Je kunt dus kiezen.
Alsinds mooi initiatief.
Misschien nog eens doen volgend jaar?
Dan ben ik er waarschijnlijk bij.
hhi

Groetjes
Sportproef + cognitieve AP: Vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef AP: Geslaagd
Medisch onderzoek AP: Geslaagd
Antecedentenonderzoek: Geslaagd
Examencommissie AP: 1 oktober

-- Groeien kan iedereen --
Sir Knight
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2003, 12:33

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Sir Knight »

Ik ben reeds in het bezit van de Tactische Lamp en de andere lamphouder. Als motorrijder heb ik aan de lamp en ideale tool om in de avonduren en in de beginnende nachtelijke uren bij controles de inzittenenden van door mij gecontroleeerde auto's toch even "blind" te maken. Vooral de durgsrunners en andere klotskoppen die in onze regio actief zijn, zijn niet blij als ze de stroboscoop in hun smoelen gericht krijgen. De houder is ook een fijn ding. Geen tasjes meer die uitscheuren. Daarnaast oogt het ook nog eens proffesioneel. Ik moet allen nog wachten op de verkeerskegel die komt pas in maart. Dus daar heb ik nog geen ervaring mee. Al met al was de prijs behoorlijk maar verantwoord. Kopen die handel!
Vigilat ut quiescant!

We're Not Retreating. We're Just Advancing in a Different Direction!
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

Effe updaten: de lampen zijn toegekomen.
'k Probeer ze maandag te verzenden, na nazicht.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Robby »

Vandaag een hele tijd bezig geweest met de lampen om vast te stellen dat er een deel ontbreekt.
Blijkt dat TNT een doos te weinig heeft geleverd.
Ze werd wel opgestuurd door K&T.

Nu, wat ik te kort kom, werd door K&T vandaag nog terug opgestuurd, waardoor ik het morgen of overmorgen zal hebben, behalve de oranje kegels, maar dat lossen we dan wel op.
Gebruikers-avatar
pdm
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2012, 10:25

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door pdm »

Hij lijkt op de Fenix TK11 die ik gebruik met bijpassende verkeerskegel. Zou het familie zijn?
Afbeelding

http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fen ... ampaign=NL
Wim_VDV
Aspirant
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011, 10:55

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Wim_VDV »

Vraagje,

zouden jullie kunnen kijken of er interesse is om opnieuw een groepsaankoop te doen?
Ik ben hier namelijk ook geïnteresseerd in en zou direct al eentje willen bestellen.
Maar als er nog mensen zijn kunnen we evengoed samen bestellen...
Proef 1 INP : Sportproef geslaagd / Cognitieve geslaagd 20.10.2011
Proef 2 INP : Persoonlijkheidsproef geslaagd 14.12.2011
Proef 3 INP : Medisch onderzoek geslaagd 17.02.2012
Antecedentenonderzoek : 12.03.2012
Proef 4 INP : Selectiecommissie geslaagd 13.04.2012
Start opleiding INP (WPS) : 01.10.2012
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door i like you93 »

Deze zaklamp, waarvoor is deze juist nodig?
Ik ben anders ook wel kandidaat!

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door Lone Ranger »

i like you93 schreefCOLONDeze zaklamp, waarvoor is deze juist nodig?

Matthew
Eh, om mee te schijnen ?? :mrgreen:
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: Groepsaankoop - tactische zaklamp EDEN TDL 20

Bericht door i like you93 »

Lone Ranger schreefCOLON
i like you93 schreefCOLONDeze zaklamp, waarvoor is deze juist nodig?

Matthew
Eh, om mee te schijnen ?? :mrgreen:
Heb ondertussen al gevonden dat je hem aan je riem kan hangen, zo kan die mee op interventies enzo.
Dat bedoelde ik dus :D

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
BUTTON_TOPIC_LOCKED