Nieuwe mod

Lees eerst deze berichten, alvorens verder te gaan! Hier kan je allerlei mededelingen vinden, er kunnen wel enkel mod's posten...
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
dimi
__________________________
BerichtenCOLON 1259
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2002, 17:24

Nieuwe mod

Bericht door dimi »

Sinds 23/11 heeft politieforum.be er een nieuwe mod bij.

Het is de onder ons zeer gekende Robby... (misschien beter: "berucht")

Wij hebben hem als mod gevraagd omdat hij een degelijke kennis heeft van het internet (if you can't beat them, join them :wink: ), en hij ook voeling heeft met het terrein...

Het forum begint stilaan te draaien, en het werd tijd voor een frisse, nieuwe kracht, om alles in goede banen te leiden ... (ik ben er al onderdoor gegaan :lol: )

Dus bij vragen allerhande over deze site, kan je hem vanaf nu ook lastig vallen :lol: (wat niet betekent dat die fanmail nu moet stoppen hé :wink: )
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Bericht door Robby »

Beware of the "beruchte" ...... :shock: :roll:
dimi
__________________________
BerichtenCOLON 1259
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2002, 17:24

Bericht door dimi »

En er komt er nog eentje bij !

De genaamde Virtua Cop heeft het mod team vervoegd, op 22/03/2002 om 20.25 uur gmt.

Virtua heeft op onze vraag tot toetreding positief geantwoord, en is nu lid van de mod gang 8)


En nu trakteert hij :wink:

Dimi
We ride together, we die together. Bad boys for life
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

Trakteren, ....iedereen die voor mij lid werd op Politieforum.Be en die ik eens tegenkom zal ik ene betalen.... (Ik kan moeilijk iedereen zeggen want dat gaat mij anders veel geld kosten).....
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Bericht door Robby »

Besef je wel wat je hier uitkraamt ?
:wink: Da's 71 man ! :shock:
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

Ja, dat besef ik maar het is ook een hele EER (denk ik toch) om op Politieforum.Be Mod te zijn, de kans dat ik trouwens alle 71 tegenkom is zeer klein en dit is te zien aan de postings van sommigen, hun saldo staat nog steeds op 0.
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Nieuwe mod

Bericht door Iced_Max »

hehehe, en sinds enkele dagen versterk ik het Mod. team.

We gaan een pak werk hebben.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Nieuwe mod

Bericht door sledge »

ik heb hier toch al enkele onder jullie mods tegengekomen op stakingen en infopol......nog geen pint gezien

en altijd droge keel

nog gene commentaar ????
Afbeelding
Mathieu
Politie
BerichtenCOLON 415
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2002, 18:33

Re:

Bericht door Mathieu »

Peter schreefCOLONJa, dat besef ik maar het is ook een hele EER (denk ik toch) om op Politieforum.Be Mod te zijn, de kans dat ik trouwens alle 71 tegenkom is zeer klein en dit is te zien aan de postings van sommigen, hun saldo staat nog steeds op 0.


Goede morgen allemaal. Ik hoor dan wel niet bij die 71, maar zou het niet de moment zijn om allesn samen te spannen en er dan voor te zorgen dat je die bepaalde persoon tegen komt. Kwestire van zijn portefeuille dan toch nog open te krijgen. En Peter, het is dan ook maar een korte pijn. hhihihihi
Mathieu
Politie
BerichtenCOLON 415
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2002, 18:33

Re: Nieuwe mod

Bericht door Mathieu »

sledge schreefCOLONik heb hier toch al enkele onder jullie mods tegengekomen op stakingen en infopol......nog geen pint gezien

en altijd droge keel

nog gene commentaar ????


Om dat te voorkomen heb ik dat vorige bericht gezet. of zouden er dan toch nog zijn die graag met de " groen " meegaan en hun portefeuille niet open doen. Madame dan maar meebrengen en die laten betalen is ook een oplossing.
BUTTON_POST_REPLY