Idee

Lees eerst deze berichten, alvorens verder te gaan! Hier kan je allerlei mededelingen vinden, er kunnen wel enkel mod's posten...
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DaikoG
Politie
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2010, 20:52

Idee

Bericht door DaikoG »

Is het niet mogelijk om op één of andere manier iedereen zijn echte naam ook te zien? Mijn nickname is in combinatie met mijn avatar vrij duidelijk maar bij sommigen kan je echt helemaal niet weten wie het is... Of zijn er redenen om dat zo te houden?
PZ Brussel HOOFDSTAD Elsene - G/DCT1 (Wachtdienst)
Gebruikers-avatar
Elwinehn
Aspirant
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2010, 21:23

Re: Idee

Bericht door Elwinehn »

DaikoG schreefCOLONIs het niet mogelijk om op één of andere manier iedereen zijn echte naam ook te zien? Mijn nickname is in combinatie met mijn avatar vrij duidelijk maar bij sommigen kan je echt helemaal niet weten wie het is... Of zijn er redenen om dat zo te houden?
Ik denk dat het op een of andere manier beter is om je naam niet zo publiek tentoon te stellen, als je weet dat heel de wereld op het publieke forum toegelaten wordt :)


groetjes Sam
Why is it divine or human? Can't human be divine?

Start opleiding wps okt '10
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Idee

Bericht door Boba »

DaikoG schreefCOLONIs het niet mogelijk om op één of andere manier iedereen zijn echte naam ook te zien?
Neen, dat gaan we, om evidente redenen, echt niet doen!
"If you run, you'll only go to jail tired."
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Idee

Bericht door Bart V »

Er zijn hier ook veel mensen waarvan de werkgever (nog) niet mag weten dat ze bezig zijn met de testen.
PZ Gent
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Idee

Bericht door Iced_Max »

@ DaikoG

Niet iedereen wenst zijn naam kenbaar te maken op een openbaar forum. Men weet trouwens niet wie er allemaal meeleest.

Het gebruik van een nickname heeft het voordeel dat de persoon achter deze nickname een beetje beschermt blijft voor de uitspraken die hij/zij doet op een openbaar forum.

Iedereen kiest daar zelf voor.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Gebruikers-avatar
DaikoG
Politie
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2010, 20:52

Re: Idee

Bericht door DaikoG »

Ok, geen probleem
PZ Brussel HOOFDSTAD Elsene - G/DCT1 (Wachtdienst)
BUTTON_POST_REPLY